בניה טרומית לבית פרטי

ענף הבניה בישראל נמצא בתהליך שינוי עמוק ובתוכו תחום הבנייה הפרטית מוביל את מגמת השינוי. ניתן לראות בשנים האחרונות כי, בונים חדשים אשר מחפשים בידוד תרמי טוב יותר, מהירות בניה שמקצרת את תהליך הבניה, רמת גמר ודיוק גבוה יותר, נמצאים במגמת זינוק מספרי.

בין המושגים שעולים לרוב, נמצא את הבניה הטרומית לבית פרטי. כאן חשוב להסביר, מהי המשמעות של בניה טרומית לבית פרטי? בגדול, בנייה טרומית היא בניה שאת חלקיה מייצרים במקום אחד ומרכיבים במקום אחר ובכך מקצרים את תהליך הבניה, תוך שניתן עדיין להגיע לדיוק גבוה ואיכות גמר שאין שני לה.

כאן אנחנו נכנסים לתמונה. חברת "בנייה מתקדמת שקד גורן בע"מ", מיישמת שיטת בניה גרמנית בישראל כבר למעלה מ-40 שנה בכל חלקי ישראל. שיטת הבניה שלנו בהגדרתה היא, בניה טרומית לבית פרטי אשר במסגרתה אנו יוצקים יסודות כלונסאות וממ"ד, באופן זהה לבניה מבוססת מלט (קונבנציונאלי, בלוקים וכו'). במקביל במפעלי החברה בגליל, מיוצרים שאר האלמנטים (קירות, תקרה, גג ועוד) אשר יורכבו בשטח על גבי היסוד שהוכן מבעוד מועד. בניה טרומית בית פרטי מאפשרת לבנות מהר יותר באופן ניכר ולמעשה אנחנו בשקד בונים אחרת מתחייבים לזמן בניה שלא עולה על 6 חודשים.

איכות הבניה של בניה טרומית לבית פרטי עולה באופן משמעותי עם השנים ביחס ישיר לרמת הביקוש הגוברת.זאת בעיקר לנוכח שימוש בחומרים יבשים המאפשרים להגיע לרמת גמר גבוהה יותר, נוסף לעובדה שרמת הפיקוח עולה עם השנים ומהנדסי החברה היצרנית, בודקים כמעט כל קיר שמיוצר באופן פרטני. כמו כן השימוש בחומרים יבשים חוסך פחת ובכך גם עלויות רבות של חומרים שבמקרה של בניה בשטח פשוט היו נזרקים לפח.
הבידוד התרמי של בניה טרומית לבית פרטי ידוע ומוכר והוא עולה בהרבה על איכות הבידוד של הבניה הקונבנציונאלית. למעשה, כיום בשיטת הבניה של שקד בונים אחרת ניתן להשיג R של 3.4 בקירות החיצוניים מעובי קיר של 17 ס"מ בלבד. לצורך השוואה הבלוק המוביל כיום בשוק בעל עובי של 35 ס"מ מייצר R של 2.3 בלבד.

לסיכום

בניה טרומית לבית פרטי היא ללא ספק הבחירה המתאימה לדור החדש של הבונים, אשר מחפשים מצד אחד לקצר את משך הזמן של התהליך, אבל רוצים לשמר איכות בניה, רמת גמר גבוהה וחשוב מכל- עמידות ארוכות שנים.

כיום, עולם הבניה טרומית לבית פרטי היא שיטת הבניה המובילה בבניה הפרטית באופן מוחלט. למעשה, על פי נתוני חברות הביטוח המובילות, כיום כ – 70% מהבניה הפרטית בעולם היא בניה טרומית לבית פרטי .

חברת "שקד" מיישמת בישראל, בניה טרומית לבית פרטי כבר למעלה מ-40 שנה. אנחנו בשקד, מאמינים בשיטת הבניה שלנו ובטוחים באיכותה ועל כן מציעים אחריות בלתי מתפשרת של 10 שנים על הבית ואחריות של 25 שנה על שלד העץ.

בנייה מתקדמת שקד גורן –
משנים את תרבות הבניה והמגורים בישראל !

בניה טרומית בית פרטי - שקד בונים אחרת

מאמרים נוספים

צור קשר

שדות חובה מסומנים ב *