בניה ירוקה בית פרטי

חברת בנייה מתקדמת שקד גורן בע"מ, היא אחת מחברות הבניה המתקדמת הוותיקות בארץ. עם למעלה מ-40 שנות ניסיון ובניה בכל חלקי הארץ, מתמקדת החברה בבניה ירוקה לבית פרטי. החברה פועלת בשיטת קבלן מפתח ואף מציעה ללקוחותיה את שירותי התכנון וההנדסה כחלק מהעסקה. כך למעשה, יכולים לקוחות רבים המעונינים בבניה ירוקה לבית פרטי, לקבל את כל השירותים במקום אחד. החברה בעלת ניסיון עשיר בבניה ירוקה לבתים פרטיים ולמבני ציבור והיא מבצעת אותה מדן ועד אילת.

מידע נוסף וחשוב על הבנייה הירוקה שלנו

  • ניתן לבנות כל תכנון בגודל הכולל עד 3 קומות (ניתן גם פלוס מרתף).
  • החברה מציעה 10 שנות אחריות על הבניה ועומדת מאחורי לקוחותיה גם לאחר שנים רבות מזמן ההקמה של המבנה.
  • השיטה שפותחה בגרמניה והותאמה על ידי שקד בונים אחרת לאקלים הישראלי. היא מציעה יתרונות רבים ומגוונים כגון: מהירות וחיסכון בזמן – 4-6 חודשים בניה, בידוד תרמי איכותי (R-3.1), בידוד אקוסטי, רמת דיוק גבוהה במיוחד ועוד. השיטה מבוססת על שלד עץ המגיע לישראל מגרמניה בייבוא ישיר של חברת שקד בונים אחרת.
  • צוות הייצור במפעלי החברה הממוקמים באזור התעשיה בר לב בגליל, מקבלים חוברת קירות ממחלקת התכנון, בה כל קיר מתוכנן בנפרד על ידי מהנדסי החברה. במקביל לייצור מבוצעים בשטח כלונסאות, קורות קשר ויסוד בטון ועליו ממ"ד ולאחר הייצור מרכיבים את הקירות ומעגנים אותם ליסוד הבטון.
  • בזכות תהליך הבניה הירוקה שלנו, ניתן לחסוך כמויות אדירות של פסולת, וזמן וכך ההשפעה הסביבתית קטנה באופן משמעותי.
  • יתרון משמעותי וחשוב של בניה ירוקה לבית פרטי הוא כמובן הבידוד התרמי אשר מאפשר חיסכון של עד 50% בהוצאות החשמל, שתהליך הייצור שלו מזהם.

לסיכום

  • בניה ירוקה לבית פרטי היא ללא ספק הבחירה העכשווית הנכונה (בטח לאור מגמת השמירה על הסביבה ההולכת וגוברת בעולם כולו) ולראייה התאוצה הרבה שהיא תופסת בישראל בשנים האחרונות. לנוכח היתרונות הרבים שטמונים בה- הן עבור מי שבוחר בה עבור בניית ביתו והן עבור הסביבה, מובטח כי המגמה רק תתרחב ותוביל את ענף הבניה הישראלי בעתיד הלא מאוד רחוק.
בניה ירוקה בית פרטי - "שקד ובנים אחרת"

מאמרים נוספים

צור קשר

שדות חובה מסומנים ב *