בניה מהירה

תוכן עניינים

זמן = כסף ובהתאם חיסכון שלו זמן שווה חיסכון של כסף.

בניה מבוססת מלט/בלוקים, לוקחת בממוצע בין 9-12 חודשים. זמן זה הינו הזמן בו יוזם הפרויקט- מי שבונה את מבנה המגורים, בדרך כלל נדרש בו לשלם שכירות במקביל לתשלומי המשכנתא והוצאות נוספות שמגיעות עם המעבר לבית חדש.

בשיטת בניה מהירה של חברת "שקד בונים אחרת" תקבלו בית מבודד במיוחד, החוסך לכם עד שני שליש מצריכת החשמל. זוהי בניה איכותית ואמינה שתתבצע על ידי חברה שקיימת כבר למעלה מ – 30 שנה וחשוב מכל חיסכון אדיר בזמן! למעשה זמן בנייה ממוצע עם חברת ש.ק.ד, הוא בין 4-6 חודשים בלבד !

חשוב להדגיש כי, למרות הזמן המועט טיב המוצר הסופי, הלוא הוא בית חלומותיכם, נשמר ואף מגובה באחריות של 15 שנה מטעם חברת ש.ק.ד. אחריות זו, הינה מעבר לאחריות הבסיסית המחייבת כל קבלן רשום בישראל לתת ללקוחותיו. כמו כן, לאחר שנה מתום הבנייה מגיע צוות בדיקה מטעם החברה ועל חשבונה לבית הלקוח, על מנת לוודא את תקינות המערכות והבית כולו.

מחפשים חברה איכותית עם ניסיון רחב, צלצלו עוד היום לחברת שקד בניה מהירה ותקבלו
מבחר ענק של מחירים אטרקטיבים, בתחום בניה מתקדמת או בניה קלה

בניה מהירה – למה כדאי לכם?

כיום בישראל, ישנן שיטות בניה רבות. לכולן יתרונות שונים אך ללא ספק היתרון המשמעותי ביותר, שכדאי לרבים מכם להתייחס אליו ברצינות יתרה הוא: המהירות. השם "בניה מהירה" יכול להטעות… הכוונה כאן היא לא לבניה זולה ולא יסודית בשל המהירות, אלא לבניה מתקדמת שבזכות טכנולוגיות בניה אלו , תוכלו לחסוך זמן בניה יקר ותוכלו להיכנס לנכס החדש שלכם בזמן מהיר יותר. באמצעות הלוואת משכנתא (מרבית האוכלוסייה) מתחיל את תשלומי המשכנתא החל מקבלת הכסף. כלומר התשלום הראשון לקבלן הוא המקדמה הלוא היא סכום הכסף שמביא עמו הקונה אך שארית הסכום מגיע מן הבנק המלווה סכום זה מוחזר בתשלומים המתחילים מיד בעת קבלתו ועל כן ישנה כפילות לאלו מאיתנו שחיים בשכירות בזמן הבנייה של ביתם החדש.
על כן לבניה מהירה יתרון מהותי שכן היא יכולה לחסוך את כפל התשלום בכל יום שהיא חוסכת לעומת בניה קונבנציונאלית איטית יותר.
בניה מהירה לרוב היא בניה טרומית או בניה מתועשת שלמעשה מרביתה מתבצעת במפעל או בסביבת עבודה מבוקרת אחרת ולאחר תום הייצור, הבית או חלקיו משונעים לשטח המיועד ומורכבים שם. בכך למעשה, נחסך זמן עבודה רב והעבודה מתייעלת באופן משמעותי עד כדי בניית בית ב 4-6 חודשים בלבד.

מהירה ואפילו מהירה מאוד

זמן בניה בישראל לבית הנבנה בשיטה הקונבנציונאלית (בנייה באמצעות בלוקים ומלט), אורך בממוצע בין שנה אחת לשנה וחצי. עיקר העיכוב נובע בזמן ייבוש בטונים, משקלים גדולים המונפים בידי אדם ולכן מפורקים לגורמים יחסית קלי משקל, כמו גם אינספור תיקונים הנדרשים זאת לאור העבודה שרמת הדיוק היא נמוכה מאוד. להבדיל, בבניה מהירה ניתן להגיע לרמות דיוק גבוהות במיוחד וזאת בעיקר בגלל הייצור המקדים של מרבית האלמנטים המשמשים לבניית הבית או המבנה.

מפני שהאלמנטים מיוצרים במרחבים מקורים ועל גבי שולחנות ייצור מפולסים וישרים, רמת הדיוק עולה פלאים ובכך נראות המבנה משתפרת והופכת לישרה ואיכותית. כך גם רמת האיטום, הבידוד והאקוסטיקה.

לסיכום

בניה מהירה מסתכמת לא רק בזמן הבניה עצמו אלא גם באיכות הבניה וטיב החומרים ממנה בונים בבניה מהירה. יש לשים דגש עיקרי על מהירות הבניה עצמה אך באותו זמן לוודא ביצוע מקצועי ואיכותי על ידי מיטב בעלי המקצוע.

לפרטים והזמנת שירות, התקשרו: 03-5070184 או מלאו את טופס יצירת הקשר שלפניכם>>

לבניה מהירה עם "שקד בונים אחרת" שלח/י טופס>

שדות חובה מסומנים ב *

בנייה מהירה - שקד בונים אחרת

מאמרים נוספים

צור קשר

שדות חובה מסומנים ב *