בניה קלה בית פרטי: הפתרון החדשני והחסכוני לבניית בית פרטי

תוכן עניינים

בשנים האחרונות, שיטת הבנייה הקלה הפכה לפופולארית יותר ויותר בישראל, גם בבניית בתים פרטיים. שיטת בנייה זו מבוססת על שימוש בחומרים קלים וחזקים, כגון עץ, פלדה וגבס, המאפשרים לבנות בתים במהירות ובעלות נמוכה יותר מאשר בשיטות בנייה מסורתיות.

 לקוחות רבים כיום המתעניינים בבניה קלה של בניה קלה בית פרטי עושים זאת תוך חשיבה על בידוד תרמי איכותי שיביא לחסכון מהותי בהוצאות החשמל ובידוד אקוסטי לשקט ואיכות חיים גבוהה.
בניית בית פרטי בבניה קלה, היא החלטה גדולה לכל בית אב אך עם זאת חשוב יותר לבחור קבלן בניה קלה, שהינו מבצע איכותי בעל עבר של פרויקטים רבים, בהם עשרות-מאות של לקוחות מרוצים וכמובן אופן התנהלות התואם את דרישות בעלי הבית. בניה קלה בית פרטי היא החלטה שכיום בישראל מקבלות משפחות רבות נוכח העובדה ששיטות בניה מיושנות כגון בלוקים, בטון, ושאר "שיטות הבניה הרטובות" כבר לא מספקות את הצרכים הקיימים. בניה קלה בית פרטי מציעה יתרונות משמעותיים בכל תחום לעומת הבניה הרטובה. ועל כך נפרט בפסקה הבאה. 

יתרונות בניה קלה בית פרטי

לבניה קלה של בית פרטי יש מספר יתרונות משמעותיים, הכוללים:

  • מהירות בנייה: בניית בית פרטי בשיטת בנייה קלה אורכת עד כמחצית מהזמן הנדרש לבניית בית בשיטה המסורתית.
     
  • עלות נמוכה: עלות בניית בית פרטי בשיטת בנייה קלה נמוכה בכ-30% לערך מהעלות לבניית בית בשיטה המסורתית.
  • עמידות: בתים שנבנו בשיטת בנייה קלה עמידים בפני רעידות אדמה, סופות ופגעי מזג אוויר אחרים.
  • סביבה ירוקה: שיטת בנייה קלה דורשת פחות משאבים מהבנייה המסורתית, ולכן היא נחשבת ידידותית יותר לסביבה ואף רבים מכניסים אותה תחת קטגוריית הבנייה ירוקה.
  • בידוד תרמי ואקוסטי משופר: כאמור קודם לכן במאמר, מבני בניה קלה נהנים מבידוד תרמי ואקוסטי משופר, המאפשר לחסוך בעלויות חימום וקירור הבית.
  • גמישות מירבית בתכנון: בניה קלה מאפשרת גמישות מירבית בתכנון הבית, ויכולה להתאים לכל צורך או דרישות.

בית פרטי בבניה קלה בשיטה של חברת "ש.ק.ד בונים אחרת", הינה אפשרית עד 3 קומות ללא צורך בחיזוקים או הכנות מיוחדות. כך למשל יכול זוג צעיר לבנות 120 מ"ר קומה אחת ובמשך הזמן להוסיף עוד 80 מ"ר ולקבל בית גדול ומרווח של 200 מ"ר. מחלקת התכנון של ש.ק.ד בונים אחרת מאפשרת תכנון לבית גודל המתאים לרצונות המשפחה הבונה תוך לקיחת בחשבון תקציב, עיצוב פנים וקונסטרוקטיביות.

בניית בית פרטי בניה קלה – שלבים בתהליך

בניית בית פרטי בשיטת בנייה קלה מתבצעת במספר שלבים:

  1. הכנת השטח: שלב זה כולל את סילוק הצמחייה וסלעייה, את החפירה להקמת יסודות ואת יציקת היסודות.
  2. בניית שלד הבית: שלב זה כולל את התקנת שלד העץ ופלדה של הבית ואת חיפוי השלד בגבס/עץ.
  3. ביצוע עבודות הגמר: שלב זה כולל את התקנת החלונות, דלתות, ריצוף, חיפוי קירות ועוד.

בניית בית פרטי בבניה קלה עם חברת "שקד בונים אחרת"

אנחנו חברה מובילה בתחום הבנייה הקלה ומציעים מגוון רחב של שירותים, החל מביצוע פרויקטים גדולים ועד לבניית בתים פרטיים. החברה מתמחה בבנייה קלה בית פרטי ומעניקה ללקוחותיה שירות מקצועי ואדיב.

בניה קלה בית פרטי בשיטת הבניה של "שקד בונים אחרת", מציעה בידוד תרמי איכותי עד פי 3 מכל בניה מסורתית באמצעות בלוקים של בטון. הבניה הקלה שלנו מציעה בידוד אקוסטי הזהה לבידוד של 60 ס"מ עובי קיר בלוקים ובנוסף תיהנו ממהירות בניה של 3-6 חודשים בלבד מיום קבלת היתר הבניה. יתרון נוסף שתיהנו ממנו שתשכרו את שירותיו לבניית ביתכם הפרטי, היא שהיות ומרבית הבניה של בניה קלה בית פרטי מבוצעת במפעלי החברה, התוצר הסופי שמתקבל הוא מבנה מדויק ומוקפד. יתרונות אלו ועוד, הם הסיבה שחברת שקד בונים אחרת מייצרת ובונה בתים בכל רחבי ישראל כבר למעלה מ-40 שנה! ניתן למצוא את הבתים שבנינו בכל רחבי הארץ ממטולה בצפון ועד פארן בדרום.

חברת שקד בונים אחרת מציעה לכם את שירותי התכנון כחלק מהמחיר וכך גם את שירותי המהנדס וצוות פיקוח צמוד. אשר ילוו אתכם בכל שלב מתחילת הבניה הקלה של ביתכם הפרטי ועד קבלת המפתח לידיכם.

בניה קלה בית פרטי - שקד בונים אחרת

מאמרים נוספים

צור קשר

שדות חובה מסומנים ב *