בנייה מתקדמת – על שיטת הבנייה שאתם חייבים להכיר

בכל הקשור לשמירה על כדור הארץ, עושה הרושם כי למרות שהדברים משתנים לאט, הם עדיין משתנים. כמעט בכל תחום ניתן לראות כיצד השינוי המוטמע מתחיל להראות תוצאות ואחד התחומים החשובים שמשתנים הוא ללא ספק – תחום הבנייה. כיצד זה קורה ואיך זה משפיע עלינו, על כך במאמר שלפניכם.

מהי בנייה מתקדמת?

בהגדרה: בנייה מתקדמת, היא למעשה "בנייה ירוקה" הנחשבת מועדפת ופופולרית יותר בארה"ב ואירופה ולשמחתנו בשנים האחרונות אנו מתחילים לראות אותה גם אצלנו בארץ, למרות שעדיין המסה הקריטית של הבנייה כאן היא בנייה קונבנציונלית (שלד ברזל, בטון, מלט, בלוקים וכדומה).

כאשר אנו בונים פרוייקטים בשיטת בנייה מתקדמת, אנו נהנים מיתרונות רבים כגון:

  • איכות בנייה גבוהה יותר – היות ובנייה מתקדמת מבוססת שלד פלדה דקת דופן, היא גם חזקה יותר ועמידה יותר מבנייה קונבנציונלית.
  • בבנייה מתקדמת, רמת הבידוד התרמי כפולה (ואף יותר) מבנייה קונבנציונלית, מה שמביא לחיסכון אנרגטי של יותר מ- 50% בהוצאות החשמל וכתוצאה מכך גם להפחתה בזיהום האוויר.
  • מהירות בנייה גבוהה יותר, הן של בנינים והן של בתים פרטיים וכתוצאה מכך הנזק הסביבתי הנגרם מפרויקט הבנייה, מצטמצם למינימום.
  • בכל הקשור לבנייה צמודת קרקע, יתרונות השיטה עולים עוד יותר עם מבנים עמידים יותר לרעידות אדמה מאשר בבנייה קונבנציונלית.

מדוע כדאי לנו לבחור לבנות בשיטת בנייה מתקדמת?

כאשר יתרונות שיטת הבנייה המתקדמת בולטים כל כך, יהיה זה פשע שלא לבנות בשיטה הזו, שכן, כך כולם מרווחים, הקבלן, הלקוח הסביבה ובסוף גם כדור הארץ, לפניכם כמה מהסיבות החשובות:

  1. בבנייה מתקדמת אנו משלבים בידוד אקוסטי וטרמי יחד באמצעות שילוב של כמה שכבות במילוי כלל נפח הקיר והגג, אשר מפחיתים (ומוזילים) את צריכת החשמל באופן משמעותי.
  2. חיסכון כספי שמביא גם לשמירה על כדור הארץ באמצעות שימוש בחומרים שאינם רעילים, כמו גם שימוש מופחת בכמות החומרים הנדרשים לבנייה.
  3. בנייה מתקדמת מבוצעת כאשר תכניות האדריכל מועברות לאחר אישור לייצור במכונה מיוחדת מותאמת למטרה זו בדיוק, כך שכל הפרטים מתוכננים בדיוק מקסימלי, ללא טעויות.
  4. בבנייה מתקדמת אנו מבטיחים כי המבנה עשוי ומורכב מחומרים קלי משקל, מה שמאפשר למבנה לעמוד ברעידות אדמה בצורה טובה יותר מאשר מבנה קונבנציונלי.
  5. יישום חומרי גמר מתקדמים טכנולוגית המצמצמים פסולת ובזבוז.
  6. חומרי גלם שאינם פולטים חומרים רעילים לחלל המבנה / הבית ולכן גם בריאים יותר למי ששוהה במבנה.
  7. בנייה מתקדמת מוכרת ע"י חברות וגופים בינ"ל, מה שמבטיח את איכותה ועמידותה לאורך שנים.

ש.ק.ד בונים אחרת – משנים את תרבות הבניה והמגורים בישראל

חברת ש.ק.ד בונים אחרת, נוסדה אי שם בשנות ה – 80 ומובילה את תחום הבנייה המתקדמת בארץ וזאת מעל 30 שנה. החברה אחראית על פרויקטים של בנייה מתקדמת בכל רחבי הארץ ולמעשה, ייבאה את השיטה מגרמניה, תוך התאמה למזג האוויר הישראלי החם ומוכיחה בכל פרויקט, שוב ושוב, את כדאיות השיטה, החל מעלויות, חיסכון אנרגטי, זמן בנייה ושמירה על הסביבה ולכן, מה הפלא שיותר ויותר חברות/ לקוחות פרטיים בודקים אודות שיטת הבניה המתקדמת ובוחרים בה לבניית הבית הפרטי שלהם. ואתם?

בנייה מתקדמת. הבנייה של שנות ה – 2000.

ראו גם: בניה טרומית

בניה ירוקה בשרון - שקד בונים אחרת

מאמרים נוספים

צור קשר

שדות חובה מסומנים ב *