בניית מטבחים בבית שנבנה בבניה קלה

בניית מטבחים בבית שנבנה בבניה קלה

הבניה הקלה הפכה לפופולרית בשנים האחרונות, וניתן לראות אנשים רבים אשר מתעניינים בבניה קלה ולמדים על יתרונותיה הרבים. הדבר העיקרי שמאפיין את חברת "שקד בונים אחרת" בכל הקשור לבניה קלה  הוא – השילוב בין יסודיות, מקצועניות וחדשנות. החברה דוגלת בשימוש בטכנולוגיות מתקדמות ביותר, לצד תכנון ובבניה של מטבחים מעוצבים ויוקרתיים בשיטה החדשנית.

שיטה מהירה וחסכונית

חברת "שקד" מעניקה עבור לקוחותיה ייעוץ אדריכלי על ידי טובי האדריכלים הקיימים כיום בשוק, כך תוכלו לחסוך בהוצאות רבות, אך אם ברצונכם לקבל עצת אדריכל נוספת, החברה תיישם זאת בתוכנית הבניה. בניה קלה הנעשית על ידי חברה שקד בניה ירוקה, מתבצעת במפעל של החברה שלא כמו בבניה קונבנציונלית, שרוב העבודה נעשית בשטח, כך שתוכלו ליהנות מבנייה פרטנית של חלקי הבית, בסביבה סטרילית במפעל עצמו, בזמן שהעובדים האחראים על פעילות השטח כבר מכינים את התשתיות.

יתרונות השיטה בבניית מטבחים

שיטה זאת, הינה שיטה יעילה ביותר ומדובר בחיסכון של זמן רב ומשאבים, שהרי תקופת שיפוץ ובניה – היא לא תקופה חביבה במיוחד. מעבר לכך, חברת שקד מתחייבת גם לזמן בנייה קצר במיוחד  בעת בניה קלה ומתחייבת לגימור מושלם – עד כחצי שנה מאישור התוכניות הקימות, כך שאם הנכם מתגוררים בשכירת, או שוכרים את דירתכם לדיירים, תוכלו לחסוך זמן יקר ועליות רבות.

טכנולוגיות מתקדמות וחדשניות

הבניה הקלה אותה מבצעת חברת שקד, הינה בניה בתכנון מקצועי ומוקפד על לפרטי פריטים. השקעה זאת, מאפשרת לכם לבנות את ביתכם בעיצובים מרשימים כיד הדמיון. תוכלו לבחור עיצובים שונים כמו –  עיצוב מפתחים, (המרחקים מקיר אל קיר) של עד 12 מטרים, וגובה תקרה אף היא כ- 12 מטרים, ואף מידות נוספות ועוד עיצובים שונים לבחירתכם. החברה משתמשת בחומרי בידוד רב שכבתיים גם בקירות וגם בתקרות הבית, היעילים למניעת רעשים הן פנימיים והן חיצוניים. חומרי הבידוד בהם אנו משתמשים – הינם חומרים מתקדמים ביותר שקיימים בשוק הבניה כמו – שילוב של פלציב ובטון מוקצף, אשר יבטיח לכם בידוד מושלם, ואף חיסכון בהוצאות החשמל, ואף בידוד אקוסטי ברמה גבוהה ביותר.

לפרטים התקשרו 03-5070184

בניית מטבחים בבית שנבנה בבניה קלה

מאמרים נוספים

צור קשר

שדות חובה מסומנים ב *