חיסכון באנרגיה באמצעות מערכת סולארית ביתית

חיסכון באנרגיה באמצעות מערכת סולארית ביתית

כולנו מכירים את הרגע הזה שבו אנחנו חוזרים הביתה אחרי עוד יום עבודה מייגע ומוצאים בתיבת הדואר את החשבונות שעלינו לשלם – אלא שבעוד עלות הארנונה היא פחות או יותר קבועה וידועה מראש ועלות המים אינה גבוהה כל-כך מלכתחילה, חשבון החשמל הופך הלכה למעשה לנטל של ממש על חשבון ההוצאות הפרטי שלנו.

לא פעם מאמיר החישוב לכדי סכום של אלפי שקלים בחודש ועשרות אלפי שקלים בשנה. ובכן, הגיעה העת לבחון אפשרות נוספת:מערכת סולארית ביתית.

על החלופה המשתלמת שתופסת תאוצה בישראל ובעולם כולו – במאמר שלפניכם.

דודי השמש הם הדוגמה הטובה ביותר

ראשית, כל מי שרוצה להבין טוב יותר את התועלת הטמונה במעבר לאנרגיה סולארית מוזמן לחשוב רגע על דודי השמש שכבר הפכו לפריט חובה בכל בית מגורים. כיום כ-95% מבתי האב בישראל מצוידים בדודי השמש המבוססים על קליטה של אנרגיה סולארית המתורגמת לאנרגיית חום. במדינה כמו ישראל שהתברכה במזג אוויר חם ונעים במשך מרבית ימות השנה דודי השמש הם בבחינת פיתוח חיוני שמאפשר לכל אחד ואחת ליהנות ממים חמים גם מבלי להדליק את הבוילר.

במקום לשלם הון עתק – השתמשו במקור אנרגיה חינמי – והרוויחו כסף

התקנה של מערכת סולארית ביתית תחסוך לכם הרבה מאוד כסף נוכח העובדה שהיא מנטרלת את התלות במחירי החשמל המאמירים ומסייעת לכם לנצל בצורה הטובה ביותר את מקור האנרגיה החינמי הגדול ביותר בתבל – מערכת השמש. כל זאת תוך ניצול המשאב שממילא עומד לרשותכם – גג הבית. כתוצאה מכך, לא רק שתחסכו כסף בטווח המיידי והקצר אלא גם תוכלו להרוויח כסף ולהניב רווחים נאים מאוד שיעשירו את קופתכם המשפחתית בטווח הארוך.

כדי לסבר את האוזן ולהעניק לדברים ממד מוחשי יותר נבהיר כי תוך כמה שנים של חיסכון תצדיק המערכת הסולארית את עלות הקמתה והחל מההגעה לנקודת האיזון תתחילו להרוויח. מעדויות של לא מעט אנשים שכבר התקינו מערכת סולארית על גגות בתיהם בישראל עולה כי ההכנסה השנית הממוצעת שלהם עומדת על כ-50 אלף שקלים. בשורה  התחתונה תקבלו לביתכם חשבון צריכה וחשבון ייצור – וההפרשים בין השניים עשוים להיות דרמטיים עד מאוד.

העלו את שוויו של הנכס

יתרה מזאת, מחלק גדול מהמחקרים שהתבצעו ברחבי העולם נוכח התקנות המערכת הסולארית בבתים פרטיים, עולה כי בטווח הארוך היחס שבין עלותה של המערכת לבין שוויו של הנכס בו אתם גרים הוא 1 ל-20. במילים אחרות, חיסכון של אלף שקלים בשנה יגדיל על פי אותם המחקרים את שוויו של הנכס שלכם בכ-20,000 אלף שקלים. בין אם מדובר בהערכה שמרנית מדי או שמא בהערכה ריאלית – הרי שאין עוררין על כך שהתקנה מסוג זה מעלה את שוויו של הנכס במידה ניכרת וזאת במקרה ותרצו למכור אותו ולעבור הלאה.

בסיכומו של דבר וכצעד ראשון בתהליך המבורך שיאפשר לכם לחסוך הרבה מאוד כסף, אנו מציעים לכם לבחון את שטחו של הגג שלכם – ואת השימוש שנעשה בו. אם יש ברשותכם גג גדול ופנוי – זה הזמן לבחון לעומק את התועלות הטמונות באנרגיה הסולארית, להבין כיצד תוכלו סוף סוף להפסיק לממן את חברת החשמל – ולהפוך את היוצרות שיאפשרו לכם להתחיל ולחייב אותה.

לפרטים התקשרו 03-5070184

מאמרים נוספים

צור קשר

שדות חובה מסומנים ב *