תהליך הבניה הטרומית

רבים רואים בבניה טרומית כבניה זולה. קרוונים רבים, ומבני ציבור אשר נבנו באופן דומה עושים עוול לתפיסה הציבורית של בניה טרומית. הסבר קצר: בניה טרומית היא למעשה שיטת בניה קלה לפיה מיוצרים מרבית חלקי המבנה או הבניין בסביבת עבודה מבוקרת קרי מפעל. אשר מייעלת את העבודה ומשפרת את איכות האלמנטים המרכבים את המבנה. ניתן לבנות את כל המבנה ולשנעו לשטח מורכב או בחלקים. על כן ניתן לבנות מחומרים זולים מאוד וכראיה כולנו מכירים את המבנים הצבאיים הניידים, בתי כנסת זמניים וכו'.

אך ניתן גם לבנות בשיטת בניה טרומית זו בתים איכותיים במיוחד. חברת שקד בונים אחרת המיישמת בניה טרומית בישראל כבר יותר מ-40  שנה, מיישמת את השיטה שפותחה בגרמניה אך עברה התאמה ייעודית לאקלים הישראלי.

בניה טרומית, ע"פ שקד בונים אחרת נעשית באופן הבא:

  • הלקוח מאשר את תוכנית הבית.
  • כל קיר מתוכנן בנפרד על ידי מחלקת ההנדסה של שקד בונים אחרת.
  • חוברת קירות הבית מועברת לאולם הייצור היחיד מסוגו בארץ בו ייוצרו כל האלמנטים תוך שמירה על איכות ייצור מקסימאלית ושמירה על ערכי סביבה ירוקה.
  • לאחר תהליך הייצור ישונעו כל חלקי הבית או המבנה לשטח שם יורכבו ביום אחד עד יומיים.

למעשה בתום ההרכבה נגיע ל60% מהעבודה.

יישום זה של בניה טרומית מאפשר לקצר באופן מהותי את משך זמן הבניה, אך במקביל לשפר באופן מהותי את איכות הבידוד, העמידות לרעידות אדמה, אש, נזקי מזג אוויר ועוד. כל זאת מתאפשר באמצעות שימוש במיטב חומרי הבניה אשר מרביתם נרכשים באירופה ומיובאים לארץ על ידי חברת שקד בונים אחרת.

לסיכום בניה טרומית מציעה יתרונות רבים כמעט בכל תחום לעומת בניה מבוססת מלט.

בניה ירוקה למען עתיד ילדנו, בניה מתקדמת למען ההווה שלנו.

לפרטים התקשרו 03-5070184

מאמרים נוספים

צור קשר

שדות חובה מסומנים ב *