חלונות עץ אלומיניום

חלונות עץ אלומיניום סדרת הפרמיום היא למעשה השילוב המושלם בין "המסורתי" ל"חדשני" בין המתועש לידני. שילוב של חלונות עץ אלומיניום ומתכת נפוץ בשנים האחרונות יותר ויותר ודרכו ניתן ליהנות משני העולמות.

חלקו הפנימי של החלון עץ, להשגת האיכות הבידודית הגבוהה, היופי המרהיב של החומר, וויסות הלחות שלו. מבחוץ כנגד איתני הטבע, אלומיניום, המציע עמידות גבוהה ומשווה מראה חדשני ומודרני.

שלוש שכבות זכוכית (ניתן להזמין גם שתי שכבות) יוצרות שכבת בידוד מאסיבית של 4 ס"מ. בין כל שכבת זכוכית לקודמת מילוי גז ארגון בלתי רעיל, המהווה שכבת בידוד מעולה בפני עצמו. כמו כן לפרמיום שתי שכבות של אטמי מים ושני מגני אלומיניום, הוא מגיע במגוון צבעים וניתן להזמינו בכל מידה.
ידיות החלון מגיעות בשלושה צבעים אפור (F9 ) חום (F4) לבן (RAL 9016)
מנגנון הנעילה מתוצרת ROTO NT  גרמניה, בחירת המנגנון מתבצעת בהתאם לגודל החלון ואופן הפתיחה המבוקש.

חלונות עץ אלומיניום המיובאים לארץ על ידי חברת וודוין הפועלת בשיתוף פעולה מלא עם חברת שקד בונים אחרת, מציעים ללקוח להינות משני העולמות. מצד אחד חלון עץ עדין ומרהבי ביופיו בחלק הפנימי ומצד שני מראה מודרני ונקי של אלומיניום בחלק החיצוני. היתרון המשמעותי הנוסף של חלונות עץ אלומיניום הוא כמון העמידות של החומר החיצוני, האלומיניום, לתנאי מזג האוויר. חלונות עץ אלומיניום עמידים יותר וצבעו של פרופיל האלומיניום המותקן על גבי פרופיל העץ נוטה להשתנות באופן איטי בהרבה ואף בכלל לא לעומת פרופיל העץ.
חלונות עץ אלומיניום מגיעים בכל גודל, צורה או צבע. ניתן גם להזמין את החלונות הללו בשני גוונים. כלומר פרופיל האלומיניום בגוון אחד ופרופיל העץ באחר. כך ניתן למעשה לשלב עיצובים שונים לחוץ הבית ולפנים. חלונות עץ אלומיניום נפוצים מאוד בישראל וכיום אנו עדים לעלייה אדירה בביקוש שלהם.
חלונות עץ אלומיניום מציעים ללקוח רמת בידוד גבוהה במיוחד. המשמעות חיסכון גדול בחשמל אשר מתבטא בחסכון של עשרות ואף מאות אלפי שקלים. כמו כן בידוד אקוסטי איכותי מציע ללקוח שקט והפרדה מרעשי החוץ.
ש.ק.ד בונים אחרת – משנים את תרבות הבניה והמגורים בישראל

בניה קלה

לפרטים התקשרו 03-5070184

מאמרים נוספים

צור קשר

שדות חובה מסומנים ב *