בניה קלה למגורים

תוכן עניינים

חברת "בנייה מתקדמת שקד גורן", היא חברת הבניה הקלה מהוותיקות בתחום הבניה הישראל ואולי אף הותיקה ביותר. החברה עוסקת בבניה קלה למגורים כבר למעלה מ-40 שנה בכל חלקי הארץ. בין המבנים שבונה החברה ניתן למצוא בתים פרטים בגליל בגודל 120 מ"ר, דיור ממשלתי שמשמש כיום כבית משפט בגודל של 1000 מ"ר, גני ילדים, בתים פרטיים בסטנדרט גבוה בחיפה, קיסריה, ארסוף, סביון ועוד.

על מנת לתת ללקוחתינו את איכות הבניה קלה למגורים, הטובה ביותר אנחנו עובדים ללא פשרות, דורשים את הסטנדרט הגבוה ביותר מעובדי החברה ומקבלני המשנה. כדי "לגבות את המילים במעשים", חברת "שקד", מציעה כיום ללקוחותיה הבונים בניה קלה למגורים, אחריות בלתי מתפשרת של 10 שנים על הבית ואחריות מורחבת של 25 שנים על שלד העץ שמגיע ישירות מגרמניה.

קצת רקע על בנייה קלה למגורים

לצערנו לבניה קלה למגורים יצא מוניטין של בנייה זולה אשר מאפשרת מחיר זול רק אודות לשימוש בחומרים זולים.
מיותר לציין כי, אנו ב"שקד" עובדים עם מיטב החומרים הזמינים כיום בתחום. בין ספקינו ניתן למצוא את מנסרת העל מגרמניה, שניידר, את ספקית לוחות העץ המובילה בעולם ספנו מבלגיה, חברת קנפ מגרמניה ועוד רבות וטובות.

בניה קלה, היא בניה איכותית אשר מציעה מגוון רחב של אפשריות ויכולות שהבניה מבוססת המלט לא יכולה להציע. בין היתרונות: מהירות בניה (חברת שקד מתחייבת כיום ל 6 חודשי בניה בלבד!) בידוד תרמי איכותי (R 3.4 ) כמעט פי 2 מהבלוק המוביל בשוק ! עמידות ארוכות שנים הודות ליכולות האלסטיות של העץ בהתמודדות מול רעידות האדמה אשר פוקדות את ישראל חדשות לבקרים. ישראל צמודה לשבר הסורי אפריקאי אשר חוצץ בין ישראל לירדן וסוריה, ומתחיל בים האדום ונגמר בכנרת וברמת הגולן. המשמעות היא רעידות אדמה תכופות אשר מחלישות באופן ניכר את הבניה המבוססת מלט. ניתן לראות את הסדקים הרבים המצלקים מבנים רבים כל כך בארץ) כמו כן למרות הדעה הרווחת הבתים שלנו שנבנים מבנייה קלה למגורים בעלי תקן אש 931 לאש ואינם מצריכים ספרינקלרים אלא רק מיגון אש סטנדרטי הנדרש מכל שיטת בניה שהיא.

לסיכום

בניה קלה למגורים כיום, היא לרוב בנייה מתקדמת מחומרים קלים ואיכותיים המציעים יתרונות רבים, אך כמו בכל תחום נדרש לבחור גורם מלווה- ספק מקצועי, אמין ובעל ניסיון.

לשאלות ויצירת קשר בנושא בניה קלה למגורים>

שדות חובה מסומנים ב *

מאמרים נוספים

צור קשר

שדות חובה מסומנים ב *