בניית בית בעל שלד עץ

בנייה מעץ המיושמת על ידי חברת שקד בונים אחרת, היא למעשה בניית בית בעל שלד עץ. בנייה מעץ מבחוץ אינה שונה כלל ממבנה הבנוי בבלוקים או בטון. שלד העץ ויתרונותיו באים לידי ביטוי במגוון דרכים הגדולה מבניהם היא העמידות לאורך שמן והעמידות לרעידות אדמה ותנודות אדמה. ישראל הממוקמת על השבר הסורי אפריקאי חווה תנודות אדמה רבות מידי יום. תנודות אלו משפיעות לרעה על מבני בלוק ובטון זאת בעיקר בגלל מרווח התנועה הנמוך ואף האפסי שלהם. מאידך בנייה מעץ בעלת מרווח תנועה גדול יותר המאפשר למבנה "לנוע" עם האדמה ובכך לספוג את התנודות מה שמאריך את חייו ומשווה מראה נקי מסדקים לאורך שנים רבות.

בנייה מעץ נתפסת כבניה מסוכנת יותר נוכח העובדה שהעץ רגיש יותר למזיקים ואש. אך גם הפעם ההפך הוא הנכון. העץ בו משתמשת חברת שקד בונים אחרת ל בנייה מעץ מיובא מגרמניה והוא עומד בתקן CE המחמיר שכחלק ממנו עובר העץ תהליכי שימור ומעכבי בעירה הנקראים בהגה המקצועית אימפרגנציה.

בנייה מעץ בשיטת שקד בונים אחרת בעלת תקן עמידות לאש למערכות קיר 931 אשר מוודא את עמידות הקיר לאש במשך 46 דקות.

קירות החוץ של חברת שקד עמדו 88 דקות ובבדיקה נוספת לקירות מעובים עמדו 122 דקות ! לגבי מזיקי העץ, כפי שכבר נאמר תהליך האימפרגנציה מוודא את דחייתם ולראיה ב-40 שנות בניה בישראל, לא תועד אפילו מקרה אחד של הימצאות מזיקים.

לסיכום

בנייה מעץ מציעה לצרכן איכות בידוד תרמי גבוהה מאוד, רמת בידוד אקוסטי איכותי לשקט נפשי ובנוסף גם מציעה מהירות בניה פי 2 יותר גבוהה ביחס לבניה מסורתית ואריכות ימים ועמידות איתנה לתזוזות קרקע ורעידות אדמה קלות הפוקדות את ישראל לעיתים.

לפרטים, התקשרו: 03-5070184

בניית בית בעל שלד עץ

מאמרים נוספים

צור קשר

שדות חובה מסומנים ב *