בתי עץ מוכנים – חסכון של מאות אלפי שקלים

בתי עץ קיימים כבר מאות שנים, אך בשנים האחרונות הם צוברים פופולריות כפתרון דיור בר קיימא- אמינים ובמחיר סביר. עם הביקוש הגובר לבתים ידידותיים לסביבה וחסכוניים באנרגיה, בתי עץ הופכים לאופציה מעשית עבור אנשים רבים בעולם ובעת האחרונה- גם בישראל. במאמר זה נבדוק את היתרונות של בתי עץ מוכנים עבור מגורים.

בתי העץ המוכנים של חברת שקד, נבנים על ידינו בכל רחבי הארץ ב-35 שנים האחרונות. החברה הבונה בסטנדרט בניה גבוה, גאה בשורה ארוכה של הישגים ביניהם, בניית מבנה בגודל 1000 מ"ר עבור הדיור הממשלתי, המשמש כבית משפט. במבנה זה נוכל להתרשם משני חללי משפט צמודים אשר בניהם אין מעבר אקוסטי כלל, חדר עצירים ועוד. הישג נוסף בניית גן ילדים עבור אוניברסיטת בר אילן, בו נדרשה חברת שקד לעמוד בתקינה ציבורית מחמירה.

בתי עץ מוכנים לעיתים קרובות נתפסים כאופציה זולה יותר או זמנית אך ההפך הוא הנכון כאשר מדובר על בתי עץ מוכנים מתוצרת חברת שקד בונים אחרת. החברה מייצרת את בתי עץ מוכנים בשיטה אירופאית אשר לפיה יוצקים את יסודות הבטון בשטח, וכמובן ממ"ד במקביל ועל מנת לחסוך בזמן הבניה מיוצרים קירות הבית במפעלי החברה אשר ממוקמים בכרמיאל שבצפון הארץ. בתי עץ מוכנים משונעים לשטח על גבי מתקן ייעודי מיוחד ומורכבים ברוב המקרים ביום עבודה אחד בלבד!

היתרונות של בתי עץ מוכנים

בתי עץ מוכנים בעלי יתרונות רבים לעומת בניה קונבנציונאלית מבוססת בטון או בלוק. בין יתרונות אלו:

  • קיימות: בתי עץ עשויים ממשאב מתחדש, מה שהופך אותם לאפשרות דיור בת קיימא. ניתן לשתול מחדש עצים וטביעת הרגל הפחמנית של בתי עץ נמוכה מזו של בתים מסורתיים.
  • יעילות אנרגטית: בתי עץ מצוינים בשמירה על חום, מה שאומר שהם דורשים פחות אנרגיה כדי לחמם ולקרר. זה מתורגם לחשבונות אנרגיה נמוכים יותר ולטביעת רגל פחמנית קטנה יותר.
  • חסכוני: בתי עץ מוכנים, הם לרוב זולים משמעותית מבתים מסורתיים. עלות החומרים והעבודה נמוכה יותר, וזמן הבנייה קצר יותר, מה שאומר שתוכלו לעבור לביתכם החדש מוקדם יותר.
  • ניתנים להתאמה אישית: ניתן להתאים את בתי העץ כך שיתאימו לצרכים ולהעדפות הספציפיות שלכם. ניתן לבחור מתוך מגוון עיצובים וגימורים ליצירת בית ייחודי ומותאם אישית.
  • עמידות: בתי עץ מוכנים, הינם עמידים ויכולים להחזיק מעמד עשרות שנים עם תחזוקה נכונה. הם גם עמידים בפני אסונות טבע כמו רעידות אדמה והוריקנים.

לסיכום

בתי עץ מוכנים מהווים אלטרנטיבה מהירה, איכותית ואטרקטיבית למשפחות אשר רוצות לקבל יותר מביתם החדש המעוניינות לחסוך הוצאות חשמל גדולות המגיעות לחסכון של מאות אלפי שקלים במשך השנים, ולהיכנס לביתם החדש בתקופה קצרה מ-6 חודשי בניה בלבד.

ש.ק.ד בונים אחרת – משנים את תרבות הבניה והמגורים בישראל

לפרטים, התקשרו: 03-5070184

בתי עץ מוכנים - חסכון של מאות אלפי שקלים

מאמרים נוספים

צור קשר

שדות חובה מסומנים ב *