תקנים ותעודות

בעמוד זה ניתן לראות מספר תקנים נבחרים בהם עומדים חלונות ודלתות העץ אותם מייבאת חברת "Contour"
(חברת הבת של 'בנייה מתקדמת שקד גורן בע"מ', המתמחה בייבוא מוצרי גמר איכותיים לבניה פרטית וציבורית)

2015-10-18_10-19-432 (1)

תו איכות חומרים ממכון ZRMK
(הבודק טיב חומרים ומוצרים)

חברת Jelovica קיבלה את תווית האיכות בבנייה לייצור והתקנה של חלונות, דלתות כניסה ותריסים. תווית זו מציינת מוצרים העומדים בתקנים בינלאומיים מחמירים המוודאים, את איכות המוצר והשירות של החברה עצמה והחברות הפועלות איתה בשיתוף.

IMG_751011

Quality system ISO 9001
(בדיקת יעלות השירות הניהול והאספקה בהתאם לאיכות המוצרים)

החל משנת 2011 חברת Jelovica ישרה קו, בהתאם לתקן ISO. משמעות הדבר, כי מדיניות האיכות מהווה חלק מהותי ממדיניות עסקיה ומגדירה את תחומי האחריות של הנהלת החברה, ואת כל הפונקציות העסקיות שלה לתהליכים או פעילויות בודדים. עקרונות בסיסיים של מדיניות איכות הם: • הכרה של החברה על ידי האיכות של המוצרים ושירותיה • עמיד בדרישות חקיקה • חובה ומחויב של ההנהלה על מנת לעמוד בדרישות, ומתמיד של שיפור ביצועי מערכת ניהול האיכות • גישה ידידותית לסביבה בכל קשורים לטכנולוגיות ידידותיות לסביבה, נהלים טכנולוגיים, חומרים ואנרגיה, והבטיח השימוש המושכל • פיתוח יחסי איכות פנימיות בקרב עובדים, והקמת סביבה מעודדת וחדשנית עובדת.

pic11

50 החברות המובילות בשוק הסלובני

חברת Jelovica נחשבת כיום ליצרן המוביל של חלונות ודלתות חסכוניים באנרגיה, והיא נחברה לאחת מתוך 50 החברות הסלובניות הטובות ביותר. הרשימה התבססה על סקר שנערך על ידי האגודה לצרכן בסלובניה si.Brand.

pic21

תקן איכות CE
(המאשר מכירת מוצרים באירופה)

חברת Jelovica בעלת תעודת EC המאפשרת מכירת מוצרים באירופה בהתאם לתקנים וחקיקה. סימון CE הוא קיצור של הביטוי הצרפתי "Conformité Européene" (תאימות אירופית) והוא קיים כבר 15 שנים. סימון CE מודבק למוצר או אריזתו, ומציין כי הוא מיוצר באירופה או בכל מדינה אחרת עומד בדרישות האיחוד האירופי לגבי בטיחות שימוש, בריאות והגנת הסביבה, ודרישות אחרות של סטנדרטים אירופיים או אישורים טכניים.

resized_q61

פרס החדשנות

עם קבלת פרס יוקרתי זה, Jelovica מדורגת בין החברות החדשניות ביותר בסלובניה. עם חידושים בייצור חלונות חסכוניים באנרגיה. הפרס הוענק עבור ה Jelovision שהוא חלון בעל פרופיל עץ ושכבה משולשת של זכוכית המאפשרת דרגת בידוד זכוכית Ug = 0.6 ודרגת בידוד של החלון כולו .Uw = 0.83 הפרס הוענק על ידי לשכת מסחר והתעשייה של סלובניה.

תקן

חברת Jelovica קיבלה את הפרס עבור החלון החדשני
ו Jelovision העשוי מפרופיל עץ.

שאר החומרים ממנו הוא עשוי ידידותיים לסביבה והוא עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של בידוד תרמי. הייצור של חלון ה Jelovision מאופיינת בחיסכון באנרגיה עם פרופילים בעלי חללי אוויר לסירקולציה נסתרת, פטנט »airace« האוורור הנסתר. הפרס הוענק על ידי עיתון אוצר asnik בשיתוף פעולה עם קרן אקו הסלובנית.

צור קשר

שדות חובה מסומנים ב *