יתרונות החלונות המבודדים בבניה הקלה

שקד בונים אחרת היא חברה אשר בונה בתים ומבניה ציבור בשיטת בניה מתקדמת כבר יותר מ35 שנה. אחד היתרונות הבולטים של שיטת הבניה של חברת שקד בונים אחרת הוא איכות הבידוד התרמי המתקבלת מחתך קיר חיצוני (3.2=R) . אך יתרון נוסף לשיטת הבניה הקלה של חברת שקד בונים אחרת הוא השימוש ב חלונות מבודדים. חשוב לזכור שבידוד הקיר אומנם גבוה אך בנקודת הקריטיות, הפתחים, חשוב ליצר איכות בידוד לא פחותה מהקיר.

החלונות המבודדים שמציעה חברת שקד בונים אחרת ללקוחותיה, מיובאים לארץ על ידי חברת וודוין, אשר עוסקת בייבוא חלונות מבודדים כבר 30 שנה. החלונות המבודדים מגיעים ממספר מדינות באירופה, תלוי במראה ועיצוב. איכות הבידוד המושגת באמצעות חלונות מבודדים אלו היא גבוהה מאוד ביחס לחלונות אלומיניום.

עץ הוא מוליך חום/קור גרוע ועל כן הוא חומר אידיאלי לייצור חלונות מבודדים שכן פרופיל החלון מוליך חום/קור בכמות כמעט אפסית. מלבד היותו חלון יפה יותר, מיוחד יותר, ומבודד יותר איכות הייצור אשר מושגת באמצעות עשרות ואף מאות שנים של ייצור חלונות באירופה היא בלתי מתפשרת. חלונות מבודדים מציעים ללקוח שילוב של מראה, איכות ורמת בידוד תרמי ואקוסטי שאין שני לה.

לסיכום

חלונות מבודדים הם חלק בלתי נפרד מבתים מבודדים באשר הם. בניה מתקדמת, בניה ירוקה, בניה אקולוגית, כולן חשובות ונחוצות לשיפור איכות הסביבה ושיפור איכות החיים של הבונים אך חשוב לזכור שאיכות הבידוד של הבית תיקבע על ידי הפתחים בקיר ולכן חלונות מבודדים חשוב במידה לא פחותה מהקיר עצמו.

בניה ירוקה למען עתיד ילדנו, בניה מתקדמת למען ההווה שלנו.

לפרטים התקשרו 03-5070184

יתרונות החלונות המבודדים בבניה הקלה

מאמרים נוספים

צור קשר

שדות חובה מסומנים ב *