פיגומים לצורך בניה קלה

כמעט בכל עבודה שנעשית בגובה נדרש שימוש בפיגומים אשר יספקו לנו את האפשרות לבצע עבודת בנייה וכך גם הדרישה קיימת בעת ביצוע בניה קלה. בעבר בכל פעם שקבלן בנייה או שיפוצניק היה נדרש לבצע עבודה אשר דרשה להשתמש בפיגומים הוא היה צריך לרכוש אותם. כיום חברות רבות מאפשרות לבעלי מקצוע ואנשים פרטיים פיגומים להשכרה. בניה קלה מחייבת שימוש בפיגומים מכיוון שהיא שיטת בניה המבוססת על שימוש באלמנטים שיוצרו במפעל ומובאים לשטח וללא פיגומים לא ניתן לבצע את מרבית העבודה. 

 

בניה קלה 

בניה קלה הינה שיטת בניה המבוססת על שימוש באלמנטים מוכנים שיוצרו במפעל ומשונעים לשטח. הבניה הקלה נחשבת למאוד יעילה, חסכונית והיא נעשית תחת בקרת איכות מחמירה, הן במפעל והן בשטח המיועד.
יתרונות הבניה הקלה ידועים בכל רחבי העולם ולכן הדרישה לסוג בניה זו נעשה גדול יותר ויותר. בין היתרונות העיקריים:

עלויות – העלויות של בנייה קלה קטנות לעומת שיטות בנייה אחרות. הסיבה העיקרית לכך היא העובדה כי בנייה בשיטה זו אורכת זמן קצר יחסית, בהשוואה לסוגי בנייה אחרים.

זמן קצר – תוך חודשים ספורים אפשר לסיים את הפרויקט, הבנייה הקלה נעשית תוך פרק זמן קצר ביותר.

תהליך נקי וידידותי לסביבה – בבניה רגילה ניתן לראות אדי אבק, טרקטורים ולכלוך רב, בשיטת הבניה הקלה לא נעשה שימוש בכלים כבדים, זיהום האוויר נמוך והתהליך הופך להרבה יותר ידידותי לסביבה.

אטימות – המבנה עמיד לפגעי מזג אויר, הבניה כוללת חומרים מתקדמים וגם הבידוד התרמי והבידוד האקוסטי ברמה מאוד גבוהה. 

גימור איכותי – בשיטת בניה זו הקירות שנבנים חלקים, ישרים ומדויקים והאיכות גבוהה. 

 

פיגומים להשכרה לצורך בניה קלה

כיום קיימות בשוק חברות רבות המציעות שירות פיגומים להשכרה. ניתן להשכיר את הפיגום לתקופה של בין יום ועד מספר שבועות. עבור כל יום השכרה עלות בהתאם למחיר הפיגום. בהזמנת פיגומים להשכרה ניידים תוכלו לאסוף אותם מאחד המחסנים הלוגיסטים של החברה ולהרכיב אותם לבד, מנגד ישנה אפשרות משלוח והרכבה של הפיגומים וכמובן גם שירות פירוק והחזרה בסוף תקופת ההחזרה.

פיגומים לבנייה קלה שונים באופן מהותי מפיגומים רגילים לבנייה מלבנים ובטון. פיגומי אלומיניום קלים וניידים הם הכרחיים עבור בנייה מחומרים קלים, הן מבחינת משקל נמוך והן מבחינת התאמה לסטנדרטים של בנייה ירוקה.

יתרונות הפיגומים לבנייה קלה:

  • משקל קל – מאפשרים עבודה עם חומרי בנייה קלים ללא עומס יתר.
  • גמישות והתאמה – ניתנים להרכבה ופירוק מהירים בהתאם לצרכי האתר.
  • בטיחות – עומדים בתקני הבטיחות המחמירים של בנייה ירוקה.
  • ידידותי לסביבה – מאלומיניום ממוחזר או ניתנים למחזור בסיום הבנייה.

 

איך למצוא ספק פיגומים מומלץ?

כאשר אתם מחפשים חברה שמציעה שירות פיגומים להשכרה , חשוב לבדוק שהחברה מקצועית ומנוסה, שמקפידה על עמידה בכל תקנות הבטיחות. אם אתם מעוניינים בפיגומים להשכרה פנו לחברה המתמחה בנושא והיא תציג לכם הצעת מחיר מותאמת אישית לצרכים שלכם ושל הפרויקט וכמובן ליווי מקצועי בכל שאלה ובקשה שתעלה.

 

לסיכום

ניתן להבין שהשימוש בפיגומים הכרחי בתהליכי הבנייה השונים והבניה הקלה בפרט. הפיגומים, כאמצעי השכרה, מאפשרים לחברות בנייה קלה ליהנות מיתרונות רבים, כולל חסכון בזמן ובמשאבים תוך התמודדות יעילה עם צרכי הפרויקט. שירות פיגומים להשכרה מספק גמישות בציוד שניתן לשכור ומאפשר לחסוך בהוצאות תחזוקה ואחזקה, ובכך מפחיתה את העומסים הכלכליים על החברות והעסקים.

פיגומים לבניה קלה - שקד בונים אחרת

מאמרים נוספים

צור קשר

שדות חובה מסומנים ב *